Labels

maandag 12 september 2011

Självporträtt

Jag heter Carl Röriksson och är 13 år. Jag fyller år 8/1. Jag bor på
Nöbbelöv,Lund. Jag har 4 syskon 2 systrar och 2 brödrar.
På fritiden spelar jag handboll 2 gånger i veckan spelar data och är med kompisar.

När jag spelar handboll spelar jag i h43 p98, Jag tycker det är bra för det tränar kondis och styrka. Det är kul för att man får springa mycket och så är det högt bolltempo och det blir många mål.

När jag spelar data brukar jag chatta mycket med kompisar kanske 2 timmar om dagen om jag inte tränar. Jag spelar ibland online spel också men det funkar inte på en mac.

Jag brukar vara med Erik, Rasmus och Gustaf och vi brukar spela landhockey eller vara ute och åka skateboard. vi kanske e någon gång i veckan för om dom e lediga tränar jag så det är inte lätt att hitta något tillfälle som båda kan träffas på.

2 opmerkingen:

  1. Jag tycker du är för kortfattad. Skriv mer om din familj och dina intressen, gärna ett stycke om varje.

    Handboll: Vilken klubb spelar du med? Varför har du valt handboll? Vad är kul/bra? Finns det något som inte är bra?

    Datorer: Vilka spel är dina favoriter? Hur mycket spelar du per dag/vecka? Varför intresserar datorspel dig?

    Kompisar: Vad gör du med dina kompisar? Hur ofta träffas ni? Varför har just dessa blivit dina vänner?

    Trots att jag kommenterat att jag tycker du är för kortfattad tycker jag att du kan ta bort din adress. Det räcker att du säger att du bor på Nöbbelöv.

    BeantwoordenVerwijderen