Labels

dinsdag 28 februari 2012

So arbete

  

4 opmerkingen:

  1. Ni hade hittat bra fakta som är bra och lätt att förstå och man hörde er prata högt och tydligt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ni hade väldigt bra fakta. Ni pratade även tydligt och hade ett gott flyt. Ni hade dock kunnat ha med lite fler bilder. Då hade man kunnat få ytterligare uppfattning om ert område.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jag tycker att ni hade bra fakta och pratade tydligt men det var tråkigt att behöva kolla på er text eftersom att den var suddig, ni kanske skulle kunna visa bilden istället för att ha texten. Eran fakta var bra, speciellt det med tåget, ni kunde kanske ha en bild på en istället? Bra jobbat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Det här visar att jag har gjort mer jämförelser efter, om hur jag tänker och slutsatser.
    Jag blev nöjd för det var mycket jämförelser.
    Jag vill jobba vidare med målet så jag kan få mer utvecklade svar

    BeantwoordenVerwijderen