Labels

maandag 6 februari 2012

Radioprogram-HjErCa

5 opmerkingen:

  1. NI pratade tydligt och fick med en hel del men kunde ha snackat mer om vad en bra bok ska innehålla, erat samtal varade bara i 4 min, ni kunde ha utvecklat det så att det varade i 10 som det skulle vara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bra jobbat! Ni pratade tydligt och bra. Man fick hum om vilka böcker ni läst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bra och tydligt, men lite synd att det bara varade i 4 min!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Det lätt bra och tydligt, men det skulle har varit lite mer detaljerat och helst längre än 4 min.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jag har jobbat med att läsa igenom lPP:er och se till att ha med allting
    Jag tyckte vi fick med rätt mycket
    jag kan jobba vidare genom att läsa igenom lite mer noggrant för programmet blev för kort

    BeantwoordenVerwijderen