Labels

donderdag 22 mei 2014

Idrotts reflektion

Innan varje pass hade vi löpning eftersom det inte behövs förklaras lika mycket som om man hade haft en lek och vi kunde därför komma igång snabbare. Vi varvade kondition och styrka på varje pass förutom det sista passet då det inte var tillräckligt med folk och Ylva hjälpte oss att göra en snabbplanering och det blev racketsporter, vissa av racketsorterna kräver också kondition.
Det var inte alltid så många med men jag blev nöjd med resultatet med dom personerna som var med och det var ungefär vad jag hade tänkt mig. När vi körde olika stationer och man sedan bytte kunde vi haft lite kortare tid och fler varv så att man orkade ge allt hela tiden.
Nästa gång jag jag ska planera så hade jag planerat mer noggrant och varierat lite mer så att folk inte tröttnar och vissa blir för lite seriösa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten